تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

جشن فارغ التحصیلی کلاس ششم شهدای لودریچه(اگه گفتید حنانه گلی کدومه؟)

به نام حضرت دوست

السلام علی المهدی و علی آبائه

عکس فارغ التحصیلی خواهرم رو هم بعداً اضافه میکنم.

خواهر گلم! امسال با تمامی رتبه های اول علمی و فرهنگی و هنری که اوردی، واقعاً نشون دادی توانستن رو. حالا که بیشتر آزمون ورودیا رو قبول شدی و داری برا مرحله بعد المپیاد ریاضی هم آماده میشی بهت میگم: چه فرزانگان بری چه صنعتی چه سعدی و... من به تواناییات ایمان دارم و همیشه ازت حمایت میکنم. فقط الهی همیشه سلامت باشی(خدایا یه کار کن نیاد بخونه چون جنبه تعریف نداره! والا)

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 20:09 http://benamesalam.mihanblog.com

سلام
به به دو تا خبر شادی بخش از شما در یک روز

انشاءالله که فرزانگان هم قبول میشه

خب چه اشکالی داره بذار تعریفاتو بخونه امان از دست همه خواهر بزرگااااااااااااا
عزیزم پرچم تهتغاری ها همیشه بالاس چه با تعریف چه بی تعریف

لباس فرماشونم خیلی زیبا و خوش رنگه

راستی قرار بود بیاین مشهد نیومدین ماه رمضون شداااا؟!

سلام بر بچه محله امام رضا، دوست گلم الهام جون
بله پرچم بچه آخریا همیشه و تا ابد بالاست. هییییی یه زمانی نزدیک 15 سال آخری بودم حکومتی میکردم که ... لباس فرمشون بیشتر به مهد میخوره با نمکه. کلاس اولیاشون یه فرم سر و سنگینی داشتند. اون خبره رو هم وبت میگم چون با خبر شادی بخش خودت یه محتواش کردی.
مشهد که هنوز نطلبیدند. بابام اومد یه چند روزی اما ما دعوت نشدیم. اگه دعوت بشیم ان شاءالله بعد ماه رمضون میایم. شیرینی خورونم که هستا... تبریک خانومی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.