تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

به نام حضرت دوست

سلام علی آل یاسین

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند
ز ملک تا ملکوتش حجاب بردارند
هر آن که خدمت جام جهان نما بکند
طبیب عشق مسیحادم است و مشفق لیک
چو درد در تو نبیند که را دوا بکند
تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند
ز بخت خفته ملولم بود که بیداری
به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند
بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد
مگر دلالت این دولتش صبا بکند

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:17

در وبلاگ یکی از دوستام دیدم که بلاگفایی ها اینجوری همو راهنمایی کرده بودن براتون کپیش کردم امیدوارم که درست بشه :
میتونید به آقای شیرازی ایمیل بزنید ایشون مسئول بلاگفا هستند حتما یه راه حل بهتون نشون میدن .
ایمیل پاسخگو--> admin@blogfa.com

آره دیدم ایمیلم دادم اما فایده نداره. اصلاً نمیتونم ازش بگذرم آخه خیلی این چند وقتش خاطره است.
ممنونم عزیزم

الهام چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:40

اون یکی وبلاگتون حذف شده آیا مگه میشه؟؟؟

سلام نه. نمیدونم چرا آدرس davari135.blogfa.com باز نمیشه و فقط آرشیو دو سال پیش رو دارم اونم با آدرس f-davari.blogfa.com
من وبلاگمو میخوام
هر چی هم پیگیری میکنم کسی جوابم رو نمیده.امیدوارم درست بشه خودش

الهام یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:05

سلام
با اینکه ندیدمتون اما احساس میکنم دلم براتون تنگ شده چرا؟؟؟
راستی جواب مصاحبه تون اومدآیا؟؟؟

سلام درد مشترکه آخه دلتنگیاس که ادما رو وادار میکنه به وبلاگ هم سر بزنن و وقتی میبینن به روز نشده، ناراحت برن. انگار که همین به روز شدنا باعث میشه خبر جدید بگیرن از حال هم و به روز نشدن یعنی گرفتارن. فقط میرن دعا میکنن: ای کاش گرفتار یه چیز خوب باشن. کاش دیدار به زودی میسر میشد.
نه الهام جون دوست خوبم، اواخر مرداد یا اوایل شهریور میاد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.