تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

کار با ادبیاتیا قهره؟!

به نام حضرت دوست

السلام علی المهدی و علی آبائه

"امروز از اون روزای ابریه که دلم نیمخواد در موردش حرف بزنم... 

به قولی دوستی باز رفتم سر خانه اول. رفته بودم جایی برای کار....اما باز همان حرف قدیمی.. 

گفتند ادبیات و کار؟! 

خوب نیست نگرد .....مگه بیکاری بشین توی خونه و از بیکاری لذت ببر.... 

حالا فکر کن ماه رمضان و عطش .... بری دنبال کار و بعدم اینطور باهات برخورد بشه....خوب حسابی خستگی رو از تنم در آوردن دیگه . 

به یکی از رفقا یک روز گفتم خوش بحالت سرکاری و نمی دونی من چی می کشم  ..... در آخر مکالمه به من گفت تو که اینقدر محتاج کاری برو کارخونه کار... ازش توقع نداشتم .. 

بگذریم یکی به من بگه اگه کارشناسی ارشدت رو از یک دانشگاه معتبر گرفتی چندین مقاله حالا همایشی معتبر هم نوشتی و همچنان به نوشتن مقاله مشغولی....... باید با درد بیکاری چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟// 

طاعتاتتون قبول و ما  رو هم دعا کنید شاید دعای شما گیرا باشه و من برم سرکار و دیگه از این مطالب گله مند نگویم. "

اینا حرفای راضیه جونه .


*گاهی با خودم فکر میکنم من از تو چی به ارث بردم؟ بعد به این میرسم: "رک گویی" شاید اگر این ویژگی رو نداشتم الان جایگاه بزرگی داشتم! دوستت دارم رک گوییمم دوست دارم.

*اون وب بازی به هم اندازیه!! تشریف بیارید: f-davari.blogfa.com

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 17:25 http://benamesalam.mihanblog.com

این روزا بیکاری خیلی هم به رشته بستگی نداره
هرچند که بعضی از رشته ها اوضاعش حادتره
دوتا از نزدیکامون مهندسای با سابقه 10 سال از کار بیرونشون کردن و الان به قولی مهندس تاکسی تلفنی هستن.
به نظر من :این روزا اگه آدم مقداری سرمایه اولیه داشته باشه خوبه که دست به کارآفرینی بزنه
مثلاً یه مهد کودک تاسیس کنین زیر نظر آموزش و پرورش

درد و دل : برای رشته من کار زیاده اما متاسفانه محیط های مناسبی نداره

سلام الهام جان با سوتیای ما چه میکنی؟؟
بله متأسفانه این بیکار کردنها هم هست. و بله رشته شما کاراش بیشتر مردونه است. قبول دارم فضای عمومی جامعه بده. کار آفرینی بدون سرمایه و علمیم خواستیم بکنیم متأسفانه اونا که باید حمایت علمی میکردند خودشونو به ندیدن زدند. مهد کودک تو دیار ما داره 100 متر به 100 متر زده میشه. و متأسفانه مجوزهای بیجا صادر میشه فقط با پول و پارتی حتی با مدرک دیپلم. تبعیض بسیار زیاده بسیار.

مرفه بی درد! سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 14:03 http://monirmonir.blogfa.com

سلام.
من که میگم دنبال کار نگرد.
همراه با احساس لطیفی که در ادبیات هست:
شوهر کن برو!

سلام بههه شاعر "شوور کن برو"حالا کی مرفه بی درد شدی؟ بریزید سرش هر چی داره ازش بگیرید
مگه تو شوهر پیدا کردی که من بکنم؟
آدم شعری اینچنین بگه،خودشم طبعش لطیف باشه و عمل نکنه نباس بش گوش داد.

راضیه دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 21:58

سلام فاطمه جونم
ممنون که همیشه حرف های دلگرم کننده میرنی
راستی خبر جدید استخدام اموزشوپرورش رو دیدی
11 مرداد ثبت انمش آغاز میشه.
دعا کن رشته ما رو با محل سکونت شهرکرد و اصفهان نیاز داشته باشند.
انشالله بلاخره ما هم در این استخدامی جایی خواهیم داشت.
فدات

سلام عزیزم ان شاءالله
حس میکنم معلمی رکوده

راضیه شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 21:21

یک چیزی که جالبه اینه که ادبیاتی های فارغ التحصیل دهه پیش اکثرا یا دارند تدریس می کنند در مدارس و یا در ادارت استخدامند الان در هیچکدام از استخدامی های فعلی، ادبیات جایی نداره، حتی در استخدام آموزش و پرورش که چند سال پیش بود. خیلی ها را که فارغ التحصیل ادبیات اند و از دادگستری سر در آوردند می شناسم که با آزمون استخدامی دهه پیش رفتند سرکار. اما فارغ التحصیلای چند سال اخیر هیچ جایی ندارند.

سلام راضیه جونم. گریه نکن عزیزم. خدای مام بزرگه. بیا جدی به تغییر رشته فکر کنیم. اینو کسی میگه که عاشقانه ادبیات رو میپرسته اما پرستش و عشق که پول نمیشه.

نیلوفر جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 19:39 http://niloofar2020.mihanblog.com/

سلامی به شیرینی دلتون
اگه دوست داشتین افتخار بدین به منم سری بزنین
653202

آنا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 19:21 http://aamiin.blogsky.com/

مطمئنا وقتی هم داشتید درس می خوندید از اوضاع بد بازار کار برای رشته تون خبر داشتید. نه؟
مثل وقتی که من نقاشی می خوندم می دونستم برای دل خودم می خونم.

سلام شروعش کردیم بخاطر دلمون اما هنوز انقدر اموزش پرورش و دانشگاهها بد نشده بود که بگه ادبیات نه.
نقاشی حسنش اینه که میتونی کلاس آموزشی بذاری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.