تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

تنها دلم برای شما تنگ می شود!

وَلَقَدْکَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَاعِبَادِیَ الصَّالِحون

السّلَامُ عَلَیْکَ یَا شَهْرَ اللّهِ الْأَکْبَرَ، وَ یَا عِیدَ أَوْلِیَائِهِ

 به نام حضرت دوست

السلام علی المهدی و علی آبائه

السلام علیک یا شهرالله اکبر و یا عید اولیائه

*چگونه وداعت کنم ماه من؟ به اشکهای بی تابم بگو نیاید من دیگر تحمل سوختن در فراقت را ندارم. هر سال می آیی، عاشقم میکنی و بعد رهایم میکنی؟ آخر چگونه میتوانی به حال خود رهایم کنی و بروی تا من بسوزد؟؟ نمیخوابم این روز و شب را، نمیخوابم تا زود نگذرد لحظه های با تو بودنم... خدایا تاب تحمل فراقش را به همه ما عنایت کن...

f-davari.blogfa.com

تنها دلم برای شما تنگ می شود!

اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
ط.ر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 18:37

عید که می شود یادخوبان به پنجره خاطرمان می کوبد...
عیدتون مبارک

وبلاگ اصلی کدومه؟

سلام عید شمام مبارک باشه. خوبان که نیستم اما به یاد شما بودم. ان شاءالله سال پیش رو براتون پر از تقدیرات قشنگ باشه.
اون هنوزم اوله

الهام شنبه 27 تیر 1394 ساعت 14:47

سلام
عیدتون مبارک
امروز رفتم حرم حسابی به یاد تمام دوستان خصوصاً شما بودم

سلام الهام جون
عزیزم عید شمام مبارک. وقتی میگی رفتم حرم به یادت بودم چه آرامشی پیدا میکنم. ان شاءالله بهترین اتفاقات تو سال پیش رو برات بیفته.

راضیه جمعه 26 تیر 1394 ساعت 23:05

سلام
عیدت مبارک عزیزم

سلام راضیه جونم
عید شمام مبارک خانوم

نیلوفر جمعه 26 تیر 1394 ساعت 09:33 http://niloooooofar.mihanblog.com/

*پیشاپیش عیدتون مبارک*
65158

سلام عید شمام مبارک باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.